رسائل حب

الجمعة، 29 يناير 2016

|

رسائل حب قصيرة : 25 رسالة حب قصيرة 2016


رسالة حب 1: الناس بعد الاكل تشتهى بسبوسة وأنا من شفتك اشتهى بس بوسة

رسالة حب 2:أنتى أطهر قلب شفته ممتلى كله بياض .. أنتى دعوة أم نامت عن ولدها راضيه

رسالة حب 3: غريب هجرك يا شوق يا رمز الوفا والذوق .. مدرى وش اللى صابك خلاك تنسى احبابك

رسالة حب 4: يلى هويتك دووم اسأل عن المحروم .. محتاج أنا لحنيتك ولشوفتك كل يوم

رسالة حب 5: بالله اسألك عنى لا تغيب وإن لقيت غيرى حبيب الله يهنيك بأحلى نصيب

رسالة حب 6: الشعر ناعم مثل الحرير واللون لون القشطة والصوت من تسمعه تفز وتقول سم

رسالة حب 7: يارب بعلمك أحببت هذه الفتاة فبرحمتك وسع عليها كل ضيق وبارك لها طريقها

رسالة حب 8: أنا مجنونة فى ليلك أنا اصدق كلمة في شفاتك أنا وان كنت ما تدرى احبك موت

رسالة حب 9: يتعدى الخيال وصفك عينى أتغنى بقربك من لهفتى وأنا يمك ليتنى بصدرى ألمك

رسالة حب 10: ياليل رح شوفه وأبى منك الأخبار .. قله ترى جيش الوله محتوينى

رسالة حب 11:  أنتى عمرى حياتى وآخر آمالى .. وأنتى والله رجايه يا بعد حالى

رسالة حب 12: اللى يقول البعد ينسيك الأحباب قله يجى ويشوف حالى بعينه

رسالة حب 13: غريبة شلون تنسانى وأنا صوتك وأنا ضلك وأنا كلك أحبك حبيبى

رسالة حب 14: تعبت من الوله وأنا أترقب حزة حضورك أعد الوقت بغيابك وأحن لماضى سنينى

رسالة حب 15: دايم دموعى تفضحنى ويسترها صبر مجبور .. غيابك دوم يتعبنى ولا أنت به معذور

رسالة حب 16: أبكى لك حبيبى مو عشان ترضينى .. أبكى لأنى عارف انى خسرتك

رسالة حب 17: العين تشكى ودها تشوف زولك أما تجى أو تأخذ العين وياك

رسالة حب 18: والله لو بيدى نسيتك بس البلا قلب ملهوف لجيتك

رسالة حب 19: ليه ما ترحم دموعى ليه تتركنى لوحدى اضوى فى ليلى شموعى

رسالة حب 20: يفداك قلب شكى همه وغنى بك .. وتفداك عين بكت من طول هالغيبه

رسالة حب 21: كفاية بعد وهجران كفى يا ناظر عيونى إذا زعلان دخيلك خذنى بهونى

رسالة حب 22: طلبتك لا تردنى أرجوك إذا ضاق صدرك تذكر آنى أحبك

رسالة حب 23: بدمى كتبت اسمك وبدمعى غسلت همك وعيونى تحسد أمك اللى بحنانها تضمك

رسالة حب 24: تعال وأحضنى قبل لحظات الموت خايف أحضن تراب قبرى وأخليك

رسالة حب 25: اتعب أنا فى دنيتى من دون طاريك وتتعب عيونى كل ما غبت عنى